Obrazovanje je jedino rješenje

Obrazovanje je jedino rješenje

Zašto je obrazovanje važno? Iskreno mislim da bi svaka osoba htjela provesti lijep život, imati muža/ženu, djecu, topao dom, nešto za pojesti, popiti. Kako bi mogli biti sretni trebali bi ići u školu, raditi i zaraditi novce za topao dom. Znam, znam nije sve u novcima, ali novci ti puno pomažu da budeš sretna/sretan. Neki ljudi nemaju dom, nemaju nešto za pojesti ili popiti, ali sretni su jer imaju djecu. Kako bi zaradio novce moraš raditi. Kako bi radio, moraš znati to raditi, ne samo fizički već i sa voljom. S obrazovanjem stječemo iskustva, tako kasnije učimo i svoju djecu. Zapravo mislim da obrazovanje nije jedino rješenje, ali ono nam pomaže i važno je u svakodnevnom životu. Danas idem u školu, sutra već na posao. Imam topao dom i sretna/sretan sam što imam djecu i muža/ženu. Budimo sretni što idemo u školu, na posao i vodimo jedan, kako bih rekla, raskošan život, jer nikad ne znaš što se može dogoditi sutra. Uživajmo u bilo kakvom životu i budimo sretni jer opet, kažem, ne znaš što te očekuje sutra.

Monika Petretić, 7.c

 

 

Obrazovanje je jedino rješenje

Obrazovanje je jedino rješenje kako bismo postigli nešto više u životu jer danas bez škole ne možemo ništa. Obrazovanje je jedino rješenje da kad odrastemo ne živimo više sa svojim roditeljima nego da se preselimo i započnemo svoj život. Kad jednog dana završimo školu, trebamo početi negdje i raditi, a danas se nigdje ne možemo zaposliti bez završene škole, možemo, ali samo preko veze. U životu nam treba posao kako bismo nešto zarađivali. Ja mislim da ako se netko hoće negdje odseliti da bi prvo trebao raditi negdje barem 3 godine. Naime, kad se preselimo, trebamo naći i stan, a trebamo nešto i jesti, a to sve treba platiti. Tako da bez obrazovanja nema ni života.

Leonardo Petretić, 7.c

 

Obrazovanje je jedino rješenje

Obrazovanje je jedino rješenje “Podignimo svoje knjige i olovke. To je naše najsnažnije oružje. Jedno dijete, jedan učitelj, jedna olovka mogu promijeniti svijet. Obrazovanje je jedino rješenje. ” Ove rečenice su prikaz naše budućnosti. Iz ovih rečenica možemo uvidjeti da to nisu samo naši roditelji koji nam govore da trebamo učiti za sebe, da je naša budućnost u našim rukama ili da će nam biti lakše u životu ako sjednemo i zagrijemo stolicu. Nema djeteta kojemu roditelji nisu ispričali ove rečenice i koje nije pomislilo da su to čiste gluposti, ali kako starimo, tako počinjemo shvaćati smisao tih rečenica jer polako ulazimo u realan život. No, pitanje je je li svrha udžbenika, profesora i obrazovanja samo da napišemo ispit, dobijemo pet i izjavimo da smo pametni iako ćemo to zaboraviti za tjedan dana? Odgovor je ne. Svrha učenja je da se možemo koristiti naučenim i da se snađemo u situacijama kada trebamo nešto poduzeti iako smo dobili tri iz ispita. Važno je imati znatiželju i motivaciju. Da naši predci nisu imali motivacije nešto istraživati i izrađivati, mi danas ne bismo imali ništa. Smatram da što god da radimo, ako želimo uspjeti i vidjeti rezultate, moramo se truditi, dati sve od sebe i znati koji nam je cilj.

Gabrijela Birić, 7.c

 

 

Obrazovanje je jedino rješenje

 

Obrazovanje je jedini način da usvojimo znanje.  Obrazujemo se radi sebe,  ne radi ostalih.   Mnogi misle da nam znanje  iz fizike, tehničkog ili bilo kojeg drugog predmeta nikada zatrebati,  no svi predmeti su dio škole s razlogom. Svatko će pronaći predmet  koji će se njemu svidjeti i usmjeriti ga prema poslu kojim se želi baviti.   Malalu je njezino znanje dobro poslužilo , tako će i nas budemo li uporni i  znatiželjni.  Moramo biti zahvalni što se imamo priliku obrazovati , jer dosta djece ne mogu zbog stanja u njihovoj državi.  Ponekad nam se neda učiti, niti ići u školu, no moramo znati da će se kasnije to sve isplatiti.  Znam da škola ponekad može biti stresna , no taj stres nas treba gurati sve dok ne postignemo željeni cilj. Svi mi možemo ostvariti sve samo ako vjerujemo u sebe.  Nekada nam zna biti jako teško prilikom odlaska naših voljenih profesora , ali moramo poštovati njihovu odluku , te ne prestati voljeti taj predmet.

Lorena Holenda, 7.c